"Aşık olduğunda beğendiğin bedene hayallerini giydiremezsin, hayallerin o bedene göre şekil alır."
Nereden başlasamm
1 kitaptan sonra olayların bu kadar karışmasını beklemiyordum. Başladıktan sonra son yarısını nefes almadan 4 saatte bitirdim. Kesinlikle 1. Kitaptan sonra muhteşem bir devam kitabı olmuş. Zaman zaman Kunt'a kızmak istesem de her zaman olayın aslını öğrenince aslında hiçbir suçu olmadığını gördüm ve bu karacayla beraber ona daha çok aşık olmama sebep oldu.
Tek cümleyle nefes kesiciydi.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Hayatın boyunca iki türlü insanla karşılaşırsın. Bir, sende yara açtığı için bunun pişmanlığını hayatının sonuna kadar taşıyacak olanlar; iki, izi kalsın diye sende yara açanlar.
Pişman olanlara müsamaha göster ama yoluna bir daha adım basmasınlar.
İz kalsın diye yara açanları ise bıçaktan geçir. Sende bir iz kaldıysa, onlar sonsuza dek kanayacaklar."