RK

(...)biz gerçekliğe, mutlak ve ebedi bir gerçeğe tutunmak isteriz. Evet, kaçınılmaz bir biçimde Tanrı'ya yöneliriz; bu dini duygu, doğası gereği öyle saftır ve bunu yaşayan ruha öyle bir mutluluk verir ki, diğer bütün yitirdiklerimizi telafi eder.
Sayfa 232·Kitabı okudu
Reklam
Sahip olduğumuz şeyler bize ne kadar aitse, biz de o kadar kendimize aitiz. Kendimizi biz yaratmadık, kendimizden üstün olamayız. Bizler kendimizin efendileri değiliz. Biz Tanrı'ya aitiz. Öyleyse meseleye kendi mutluluğumuzun penceresinden bakamaz mıyız? Kendimize ait olduğumuzu düşünmek, mutluluk ya da rahatlık sebebi olabilir mi?
Sayfa 231·Kitabı okudu
"İnsanlar değişir ama."
Sayfa 231·Kitabı okudu
Ne var ki gerçek, bir tehdittir; bilim ise kamu için bir tehlike oluşturur.
Sayfa 226·Kitabı okudu
Belki de artık dönmek vakti, bir yaz akşamında.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Reklam