" Gece yapayalnızların uyanık kaldığı ve kendileriyle buluştuğu zamandı. Hayallerim bana geceleri uğrardı ve mutlu olduğum tek an, hayal kurduğum andı. "
" Her zaman yaptığım gibi yazgımızın karşımıza çıkardığı ufak tefek sıkıntıları artık tekrarlayıp durmayacağım ; içinde bulunduğum anın tadını çıkaracağım, geçmiş benim için geçmişte kalacak "