Gercekten satırları arasinda gidip geldigim harika bir kitapdi.Normalde cok hizli kitap bitirmeme rağmen bu kitabi bitirmek istemedim hicbir satırını kelimesini kaçırmak istemedim.Bazi sayfalari satirlari tekrar okurken buldum kendimi.Bir yolculuga çıkmak isteyip gidemiyorsaniz bu kitabi okuyun..Hic bir zaman da yolculuga çıkmaktan vazgecmeyin..
Dilini bilmediğim şehirlere anlattım sení uzun uzun.
Duydular ama anlamadılar sevdiğim.
Baktılar ama göremediler bendeki seni...
Bende yaşayan bu ölümsüz şehri...