"Uslu kadınlar nadiren tarih yazarlar'' lafını seviyorum. Oy kullanma hakkını kibarca isteyerek elde etmedik. Feminist öfke her zaman medya tarafından akıldışı bir şeymiş gibi ve "Bu manyaklar neden bahsediyor? " denilerek sunuluyor. Öfke ve tutku, yaşadığımız bu cinsiyetçi deneyimleri normal olmaktan çıkarmak için önemli;ama bunu yapıcı bir şekilde kullanmalıyız, sebepsiz yere önümüze gelen her yerde öfke saçmamalıyız.