zoya

Kin ve nefret beslemeliydi bence insan. Bunu dışarıya yansıtmak ve her gün bu negatif duygularla boğmak zorunda değildi kendini ama affetmek koca bir yalandı. 21. yüzyılın toksik pozitivite aktivistlerinin söylediği.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

zoya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·504 syf.·
2025 46. kitabı
Beyza Aksoy
7.2/10 · 1.019 okunma
Soytarının yaktığı mum evini aydınlatmaz, yakar.