"İzlersin bazen, sadece izlersin. Yaşayamadığın duyguları, mutluluğu, karşılıksız sevgiyi. Ve sonra istersin, artık sevmeyi değil de sevilmeyi istersin. Ve zaman geçer aradan. Sevilirsin, kaybedilmekten korkulan insan olursun. Ama bunların hiç biri tatmin etmez seni. O umduğun duygular, sana karşı hissedilen duyguların senin için bir önemi olmadığını fark edersin. Sonra anlarsın, onların sana karşı hissettiği duygular değil de onun sana karşı hissettiği duygunun daha önemli olduğunu. Onun, senin hayatında daha büyük bir rol oynadığını fark edersin. Aslında sevilmeyi değil de onun tarafından sevilmeyi istediğini anlarsın. Ama bunun sana ne kadar uzak olduğunu her defasında anlamışsındır. Çünkü en büyük uzaklık, en yakınlarımızın bize hissettirdiği duygulardır."🍂