Dan Brown’un okuduğum son kitabı. Okuması o kadar keyifli bir kitaptı ki. Robert’ın ipucuları takip etmesi Aydınlanma Yolu’nda adım adım ilerlemesi Papalık konseyi her şey o kadar birbirini tamamlamış ki. Bilim ve dinin bir bütünlüğü. Bilimle dine yarıştıranlara büyük bir cevap. Tarih ve sanat dünyasının birlikte işleyişi çok güzel ve keyifli. Bu türü sevenler için okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Robert Langdon’a veda ettiğim ve Galileo’un Diagramma’nın bir sayfası için çok üzgünüm. :)