ÇEVRİM İÇİ
Herkese Merhabalar...
Bugün sizlere bir gençlik kitabı ile geldim.
Evet evet tam da gençlere göre ama olsundu benim de ruhum genç ne olmuş yani.
Başlar başlamaz da sayfalar aktı gitti.
Kendi lise zamanlarıma gittim de nerede bu rahatlık nerede bu konfor dedim.
Bizim zamanımızda diye klişe cümleler kurmayacağım ama tabi ki bu yazılanları yapamazdık.
Neyse zaten bunların konu ile alakası yok konumuz kitabımız.
Nida ve Mustafa Alp
Nida lise üçüncü sınıf öğrencisidir.
Dersleri orta şeker tıpkı benim gibi matematik ile arası olmayan tatlış hazır cevap ve de güzel bir kızdır.
Çekirdek ailesi (sonra eklenecek olan mercimekler de vardır) İle mutlu müzik özellikle rap dinlemeyi seven kıvır kıvır saçlı bıcır bıcır bir kızdır.
Okul ve ev arasında giderken günleri öyle geçer.
Bir gün telefonunda bir mesaj gelir.
Onunla tanışmak isteyen biri vardır ama olaylar da biraz karışır...
Mustafa Alp lise son sınıf öğrencisidir.
Derslerinde başarılı hedefleri olan bir çocuktur.
Bir oyuna kalkışıp 15 yaşından beri sevdiği kıza bir mesaj atar.
Hem ona açılmak hem de onunla birlikte olabilmek için küçük bir oyun oynar.
Bu oyun onların mutlu mesut çokça da eğlenceli geçecek günlerine doğru yolculuğa çıkarır.
Bu iki tatlı şapşik birbirlerine öyle iyi gelir öyle iyi anlaşırlar ki onların o enerjisini ve temposunu okurken bir de bakmışsınız kitabın sonuna gelmişsiniz.
Eee ne de olsa serde gençlik var.
Çoğu yerde sesli güldüm ya bayağı eğlendirdi bu kitap beni güzel bir okuma sundu.
Şöyle gençlik ruhu da yükleniverdi.
Sarı rengin hastası olunca da kitabın kapağına kutulu setine de hayran kaldığımı belirtmeden geçmek istemem.