Sahiden her şey saçma mı, hayatın hiçbir anlamı yok mu? Bence öyle! Yok, hiçbir şey yok. İnsanın biyolojik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içindeyiz. Çünkü hiçlik zor geliyor.
İnsanı sadece biyolojik bir varlık olarak görmediğimiz, onun varoluşuna çeşitli yüce anlamlar yüklediğimiz için, gövdeden akan kanın, canı denilen şeyi çekip almasını, dolayısıyla o kişin "ölmüş" olmasını bir türlü kavrayamadığımızı düşünüyorum.