Sevdikleri bir güneş ve onlar da güneşin ışığına tutuluyorlar. Güneşten kaçmaları mümkün olmadığı gibi onu kuşatmaları da mümkün değil. İşte bu yüzden varsa yoksa güneşe bakıp ağlıyorlar. Güneşe bakınca ağlayan birinde irade söz konusu olur mu? Kim güneşe bakar da gözleri yaşarmaz ki?..
Herkes her zaman bağışlamalı bunu sayılamayacak kadar çok yapmalıydı. Çünkü günahsız suçsuz insan yoktur. Öyleyse cezalandırma yetkisine hiç kimse sahip değildir.