Biz kitap okurları "seni seviyorum" demeyiz.
Deriz ki;
"- Teşekkür ederim.
- Teşekkür mü edersin?"
" - Eyvallah.
- Eyvallah bizden."
Deriz...
Hastalanınca ilaç yerine 'ıhlamur' ve 'mandalina' getiririz.
Kitap okurken mesajınıza bakarız.
Eğer kitabımıza kıyamıyorsak size hiç kıyamayız kitap okuyanları sakın kaybetmeyin.
Kitabı okuduğum gibi yaşadım da. Her bir karakterin duygusunu içimde hissettim. Yer yer korktum, şaşırdım, üzüldüm, kızdım. Duyguları ve olayları bu denli aktarabilen ve yaşatabilen yazarı okumanızı kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.