"Bu eksik sana değil bana ait . Bende inanmak noksanmış . Beni bu kadar çok sevdiğine bir türlü inanamadığım için , sana aşık olmadığımı zannediyormuşum . Bunu şimdi anlıyorum .Demek ki , insanlar benden inanmak kabiliyetini almışlar .
Ama şimdi inanıyorum.
Sen beni inandırdın seni seviyorum. Deli gibi değil gayet aklı başında olarak seviyorum."
~Maria Puder ~