Dönüşüyorum.
Hiç sevmediğim insanlara dönüşüyorum.
Kınayarak baktığım,
Küçük gördüğüm,
Değersiz gördüğüm,
Hatta iğrendiğim insanlara dönüşüyorum.
Kendimi olabildiğince faşist hissediyorum,
Bu düşünceden de egoist hissediyorum,
Terimlerde ki iğrençliği görüyor musunuz ?
Ben işte o iğrençliklere dönüşüyorum ,
Bireyin değil toplumun değil sadece ve sadece herkesin iyiliğini isteyen ben,
Sadece kendimi düşünüyorum .
İnsanlara daha fazla ırkçılık yapıyorum .
Daha fazla paraya önem veriyorum .
En çok önem verdiğim şeyler zaten çok para harcadıklarım,