Ertesi gün hiç kimse ölmedi...
Bir gün yasadığınız ülkede ölümün artık kimseyi öldürmediğini düşündünüz mü hiç?
Böyle bir ülkede hersey aksadığını, toplumun özdegerlerini yitirmeye basladığını görürüz ve artık öyle bir duruma geliriz ki o çok korktuğumuz ölümün can alması için dua ederken buluruz kendimizi...