Kimseyi küçük görmem ama slm ne ya abi hangi devirde yaşıyoruz kaldımı öyle slm falann selam olsa hadi neyse şaka gibi ya bide şey var mrb
Bir oyun oynuyorum sırf adımı yazmadım ve fotoğrafım yok diye günde en az on adam slm mrb gibi mesajlar atıyor :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mrb" yazarak selam verilmeyeceğini, Cnm" yazarak sevgi gösterilmeyeceğini; Yani üşenerek değil özenerek sevmek gerektiğini anladığımız gün, Harfler ve kelimeler hak ettikleri değeri göreceklerdir. Kısaltarak değil, uzatarak sevin. Ve zaten gösteremeyecekseniz de hiç sevmeyin...
1000Kitap
"Mrb" yazarak selam verilmeyeceğini, "Cnm" yazarak sevgi gösterilmeyeceğini, Yani üşenerek değil özenerek sevmek gerektiğini anladığımız gün harfler ve kelimeler hak ettikleri değeri göreceklerdir. Kısaltarak değil, uzatarak sevin. Ve zaten gösteremeyecekseniz de hiç sevmeyin.
Mrb" yazarak selam verilmeyeceğini, Cnm" yazarak sevgi gösterilmeyeceğini; Yani üşenerek değil özenerek sevmek gerektiğini anladığımız gün, Harfler ve kelimeler hak ettikleri değeri göreceklerdir. Kısaltarak değil, uzatarak sevin. Ve zaten gösteremeyecekseniz de hiç sevmeyin.
Alıntı
Üzerine alınmak isteyen alınabilir...
Çok eski bir kullanıcısı olduğum bu platforma bir dönem ara verdim uzun bir aradan sonra tekrar burdayım lâkin o zaman ve bu zaman arasında epey bir fark olduğunu görüyorum öyle geliyor ki sözüm meclisten dışarı bazı kullanıcı arkadaşlar izdivaç vibe veriyor birileri ile konuşmak yeni arakdaşlıklar kurmak elbette hoş güzel şeyler fakat günümüz insanları ne yazık ki hiçte güven vermiyor çokta uzatmak istemiyorum okur arkadaşlarımın kitap yazı vs bir sorusu olursa seve seve cevap veririm onun dışında mrb slm nbr gibi uzun halini dahi yazmaya üşenen güzel arkadaşlarım msj atmasalar sevinirim...
1K