İnsanlar şehir gibiydi. Bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret etmezdiniz. Sevmediğiniz yanları, birkaç tane tehlikeli ara sokağı ve mahallesi olabilirdi ama
bir şehri yaşanır kılan şey iyi yönleriydi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anlaşılan, Nora doğru dürüst ölmeyi bile beceremiyordu.
Tanıdık bir histi bu. Hemen her bakımdan yetersiz olma hissi.
Tamamlanmamış bir insan yapbozu. Yetersiz bir hayat ve yetersiz
bir ölüm.
Hayatta bir şeyler yapmak için çok fırsatım oldu ama ben hepsini
çarçur ettim. Kendi ihmalkarlığım ve talihsizliğim yüzünden, hayat
benden kaçtı durdu ve artık mantığım benim de ondan kaçmam
gerektiğini söylüyor.
Kalmanın mümkün olduğunu hissetsem, kalırdım. Ama
hissetmiyorum. Bu yüzden kalamam. Başka hayatları da
karartıyorum.
Verecek hiçbir şeyim yok. Özür dilerim.
Muhteşem yönlere doğru gidebilecek bir parça, artık hiçbir yere gitmiyordu.
Bir şeyi kesin bir netlikte görmeye başlamıştı.
Nara bu hayat için yaratılmamıştı.
Her şeyi yanlış yapmış, her kararı felakete yol açmış, olmayı hayal ettiği şeyden günbegün uzaklaşmıştı.