Öncelikle belirtmek isterim ki kitabı okumaya başlamadan önce kitapla ilgili çok fazla olumsuz yorum görmüştüm ve bu yüzden de okuyup okumamak konusunda biraz tereddütte kaldım ama sonunda okumaya karar verdim.Okuyacak arkadaşlar kitapta çok sade bir dille ve çok fazla tekrar edilen sözcüklerle karşılaşacak ki bu da okuyucuyu bir yerden sonra sıkmaya başlıyor.Bu kitaptan öyle çok da edebi bir eser beklemeyin açıkçası.Neden okuma listesinde üst sıralarda anlam veremedim.Okuldan atılan 17 yaşında bir gencin 3-5 günlük bir yaşantısını,onun psikolojik durumunu ve kendi yaş grubundan biraz farklı olarak hayata bakışını anlatıyor.Ben çok sevemedim ama hoşlanan okurlarda olabilir.İyi okumalar...