İki dost, hayat üzerine konuşuyorlardı.
Biri, ben kendime hep şunu derim;
her gününü, o gün hayattaki son gününmüş gibi yaşa dedi.
Diğeri, Çok güzel. Buna bir ilâvem olacak.
Karşılaştığın her insana, o insan,
dünyada son gününü yaşıyormuş gibi davran dedi