Hayat seçimlerden ibarettir. Bize ve çevremize iyi gelenleri seçtiğimizde içimizdeki ve çevremizdeki iyiliği, kötüleri seçtiğımizde içimizdeki ve çevremizdeki kötülüğü büyütmüş oluruz. Kin ve nefretin yüreğimize yük olduğunu bilelim. Yüreğimizi kin ve nefretten uzaklaştırdıkça sevgiye daha çok yer açılacaktır.