Herkesin muhakkak okuması gereken bir kitap. Ben Martı Yayınevinin baskısını okudum 60 sayfalık önsöz kısmında yaşanan olayların, yazarın ve kitabın yayılma hikayesi geçiyor ki bence kitap okunmadan önce bu bilgilerin bilinmesi çok değerli. Kesinlikle tavsiye ediyorum.