Kadiça'yla anlaşıyor, birbirimizi sayıyorduk. Ama saymak başka şeydi, sevmek gene başka bir şey. Hele eşlerden biri sever, ötekinde böyle bir duygu olmazsa bence yaşam yaşamaya değmez. Ya insanın yaratılışından bu ya da ben böyleyim; hep bir şeylerin eksikliğini duyuyordum. Ne çalışmayla ne dostlukla ne de seven bir kadının sıcak ilgisiyle giderebiliyordum bu eksikliği.