Bastırılmış öfkeyi kontrol etmek mümkün değildir; her an patlayabilecek bir bomba gibidir.Ve patladığında gerçekten kontrol edilemez durumdadır.Kontrol altında tutulmayan öfkenin yıkıcı gücü tartışılmaz;özellikle bilinçaltında büyümesine izin verilen öfkenin.