Kalbini açabilen insanlar var birde açamayanlar. Siz açabilenlerdensiniz. Ya da daha doğru deyişle, istediğinizde bunu yapabiliyorsunuz.
Peki insanlar kalbini açınca ne oluyor?
İyileşiyorlar’ dedi.
Bana burada bulunma nedenimizin çarpık yanımızı düzeltmek değil, onu kabullenmek olduğunu; çünkü problemlerimizden birininde bir problemimiz olduğunu fark etme ve kanıksama eksikliği olduğunu söyledi.