İnsan bazen yaşanan olaylar karşısında hayretler içinde kalıp verdiği tepkiler nasıl bu kadar yüzsüz olabiliyor? İyi niyetin, merhametin, hayatın toz pembe yanının insanı tepetaklak edişini okudum bu kitapta.
babasının delikanlı kızı feda-i öksüz yetim kardeşi ve kendi için hayat mücadelesi veren güçlü kadın. Tüm kadınların sesi. Okudukça kendimden birşeyler bulduğum kadın olmanın zorluklarını iliklerime kadar hissettiğim bir kitap
Feda'nın verdiği mücadele takdire şayan. Bir kadın olarak güçlü olmanın hayata tutunmanın getirdiği zorlukları anlatıyor. Ama feda nın mücadelesi yine babasının ona dediği gibi delikanlı kız. Bu söz beni çok incitiyor. Güçlü kadının bi adı bile yok. Dolu dolu bir kitap. Çok beğendim güçlü olmayı isteyen tüm kadınlar özellikle genç kızlar okumalı