Kadınlara yıllar boyu dayatılmış cinsiyet farkıy ve bu yüzden yaşanan zorbalıklara değinilmiş öyle güzel bir kitap.
'Direnin çünkü, direnmek en çok kadına yakışır.'
Bu söz yetiyor kadının yıllardır verdiği mücadeleyi hala daha verdiği mücadeleyi anlatmaya...
Keşke buna gerek kalmasaydı. Kadının yükü azmış gibi birde kendini kabul ettirme çabası.sırf cinsel obje olarak görülmesinden kaynaklı...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki bir gün yazarız bu geceden kalanları,
Mazinin terk ettiği, unutturduğu anıları.
Her kelime bir yara, her dize bir teselli,
Karanlıkta büyürken umutların filizleri.