Mrt

Ne kadar garip bir dünya değilmi Kadınlar kalbinden sildiklerini Aklına yazıyor... Emekleyerek seven erkekler Koşarak terk ediyor... Kırılmış kolların sıcağı Üşütüyor... Yinede üzülmüyorum Çünkü biliyorum... Allah kimsenin ağlayarak kaybettiğini Kimseye gülerek kazandırmıyor...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sana verdiklerime üzülmedim de, benden çaldıkların içime oturuyor...
İnsan ve Duygular
Hemde hiçbirşey !!!
Kafka'nın da dediği gibi ; "Ölümün olduğu bu dünyada, hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında.” Franz Kafka
Nedir aşk ?
Bakarken kıyamamak mı ? Yoksa baktıkça doyamamak mıdır aşk? Özdemir Asaf Cevaplarınızı bekliyorum
Şiir