-Eh ne diyorsunuz yani, romancılara bir şey kalmadı mı?
-Kalmaz olur mu!Geriye kalan bütün denyolar,hepsi onlara kaldı,devasa,müthiş bir kitle!..gudubetler kitlesi...gazeteye bile elini sürmeyenler...ayda yılda bir sinemaya gidenler...
-Onlar okur mu cilalı romanları?
Bayıla bayıla!...hele tuvalette,mis gibi gider!..eh bunlar anca tuvalette sıçarken düşünüyor iki dakka!..o da mecburiyetten!..
-Bahsettiğiniz bu kitle, toplamda kaç okur ediyor?
-Oh hoo! ortalama bir nüfusun yüzde 70'i...80'i!
Bunların işleri güçleri felsefe!...Bayılıyorlar kandırılmaya, yavru köpek gibi bunlar, onlar da bayılır ya sopalara, kemik zannederler, yeter ki birileri fırlatsın, bunlar da peşinden koştursun!