Merakla ve keyifle okudum. Hem hemen bitmesini hem de hiç bitmemesini istedim. Yazarın kitaplarını almaya devam edeceğim ve tavsiyem bu kitabı siz de kitaplığınıza ekleyin.
Kitabı araştırmadan yalnızca arka kapaktaki yazılar ilgimi çektiği için almıştım. Yazar ile ilgili hiçbir fikrim yoktu ancak ince olması şans vermeye değer diye düşündüm. Düşündüğüm gibi oldu, farklı bir tarz ve okudukça merak uyandırıyor. Ben yazarın tarzını sevdim ve diğer iki kitabını da alıp okuyacağım. Tavsiye ederim.