Ama kalp kaç defa sorar ki sevgilisini?
Kaç gündüz kaç bahar arar?
Yalnızlığı, günler eksildikçe kaç defa sayar?
Ama kalp seni ister.
Ve yanındaki yalnızlığını…
Kalbe bir duvar gibi örer aşkı.
Ezer geçer birer birer ihtiraslarını.
Avuç içlerinde hissedersin acıyı.
Sonra, ruhunda bilenir bir yankı.
Sarı beyaz bir parıltı düşer gözlerinden.
Damla damla yağar toprağa gözyaşın.
Söyle şoför bey bindi mi o kadın?
Bindi mi aşığım?
Ben umudumu bu son durakta sakladım.
Günün son otobüsünde aradım.
Söyle bindi mi otobüse bir kadın?
Binmediyse öğrenirim nedenini,
Gözlerimdeki ayrılığın…
Sayfa 14 - ~ŞOFÖR BEY VE YOLCULAR ŞİİRİ·Kitabı okudu
Görmüyor musun?
Seninle bir mutluluğum var benim.
Ama şimdi gökyüzü fazla yakın bana.
Ölürsem sadece yalnızlığım kalır biliyorsun.
Ne olur bana ölümü hatırlatma!
Dost olalım seninle papatya.