Gelseydi yanıma,
Gözlerimin içine içine baksa,
Ayı, güneşi, yıldızları getirsem ayağına.
Sarılsak!
Ellerimizden hüzünleri,
Kalbimizden kırıkları döksek toprağa.
Gözlerimizden özlemleri koparsak.
Dal budak, eksek sevmeyi kalplerimize.
Aşkın anlamını sarılınca anlasak.
Sanki zaman bu sefer duracak!
Sayfa 13 - ~Şoför Bey ve Yolcular Şiiri·Kitabı okudu
Evimin camında seni düşlerken,
Yürüyen kalabalıkta gözlerin var mı arardım?
Yağmur yağdığı vakit,
Bahçeye çıkıp yağmur tanelerine seni sorardım.
Beklediğim ilk durakta,
Rüzgâr fısıldardı yokluğunu bana.
Bense yalnız bir adamdım.
Ellerin var mı?
Sokak sokak arardım.
Sayfa 11 - ~Şoför Bey ve Yolcular Şiiri·Kitabı okudu
Sevdiğin kadınla sevişmeden uyumaktı,
Şair olmak!
Sevdiğin kadına, kaldırım taşlarına ayak bastıkça rastlamaktı.
Bir yağmur damlasının içinde dahi onun yüzünü aramaktı.
Sevdiğin kadına ve onun aşığına,
Bir dehlizden mahmur gözlerle bakmaktı,
Şair olmak.