Aşkla seven adamlar serisinin 3. Kitabı olmasına rağmen ondan önceleri ve sonrasını bitirmeme rağmen yiğitle ayline başlamayı hep ertelemistim.
Yılbaşının ilk dakikalarına girerken bu kitabı bitirmek muhteşemdi hem ağlattı hem güldürdü içerisinde ki aşk beni benden aldı verilen kayıplar hayatlarına yeni giren insanlar verilen hayat savaşı yapılan kendi iç savaşları duygular o kadar yansıtılmıştı ki belirli sahnelerde gözlerimin dolmasini engelleyemedigim gibi bittiğinde keske okumusum dedirtirdi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖