Spoiler :kitap zengin bir yazarın karısının onu terketmesi ile başlar aslında yazar zaten karısından ayrılmayı düşünmektedir ama karısının birden çekip gitmesi içindeki bazı duyguları uyandırır ve yazarın iç hesaplaşmasıyla devam eder.Elif kitabındaki gibi bazı yerlerde doğaüstü bir anlatımı vardır bu yazarın daha önce başka kitaplarını da okudum simyacı çok etkilendiğim bir kitap olmasına rağmen bu kitabı tamamen zaman kaybı olarak görüyorum.Ve okurken çok zorlandım.Yapılan bazı yorumlarda çok beğenilmiş belki benim doğru zamanda okuduğum bir kitap değildir ama ben beğenmedim.