Bazıları mutlu görünüyor ama açıkça bu konu üzerinde fazla düşünmüyorlar.Diğerleri planlar yapıyor : yuvam iki çocuğum şehir dışında bir evim olaca.Bunlara sahip olmak için uğraşırken matadora bakan boğa gibiler: içgüdüsel tepkiler veriyorlar hedefin nerede olduğu konusunda hiç bir fikirleri yokken aptalca hareket ediyorlar.Araba alıyorlar bazen ferrarileri bile oluyor ve yaşamın anlamının bu olduğumu düşünüyorlar ve asla bunu sorgulamıyorlar.Oysa ruhlarında taşıdıklarını bile bilmedikleri keder ,gözlerinden okunuyor .
İnsanlar günah işlediler ve boğularak öldüler ;yüne günah işlediler yanarak öldüler.Kentleri yakılıp yıkıldı .Tanrı kıtlık ve veba gibi afetlerle insanları cezalandırdı .O dünya üzerinde asılı duran bir kılıç,günahkarları temizleyen bir tırpandır.