Öyle düşünüyorum ki çoğu zaman Gülen bir insana bakmak karşısındakine tiksinti verir.İnsanların gülüşünde çoğu zaman bayağı güleni küçük düşüren bir şey kendini açığa vurur.Gülen ise hemen her zaman bıraktığı etkinin kapsamını bilmez.Uyuyan bazı insanların yüzleri uykudayken de zekidir,başka birinin yüzü ise Zeki bir insanın bile yüzü uykudayken budalaca bir ifade taşır bunun için de gülünç olur.
Ancak anladığım bir tek şey vardır o da gülüş ruhun hiç şaşmayan bir aynasıdır.Bir çocuğa bakın yalnız çocuklar yetkin bir gülüşle gülmesini bilirler bunun içinde insanı kendine çekerler ağlayan bir çocuk benim için iğrençtir neşeli bir çocuksa cennetten bir ışıktır,geleceğin ,insanların sonunda tıpkı bir çocuk gibi temiz saf bir hale gelecekleri o zamanın bir muştucusudur.