İnsanlar düşük maaşlı ve geleceği olmayan bir devlet dairesinde çalışmak, bir memur olarak orada yaşlanmak, steril bir meslekte hiçbir şey yapmadan, melekeleri körelene kadar oturmak ve düşünmeye ya da karar vermeye ya da hareket etmeye mecbur bırakılmamak isterler. Bir saatin düzenli çalışması gibi hareketlerini düzenleyen bir kurala tabi olmayı ve harekete geçme ve yaşama ayrıcalığının yorgunluğundan muaf tutulmayı dilerler.
..çünkü tüm başarısızlıklarımızın ve neredeyse tüm talihsizliklerimizin tek bir sebebi var. Bu da irademizin zayıflığıdır ve kendisini özellikle sürekli çabalamamız gereken durumlarda gösterir.