Daha fazla bu uygulamada durmak istemiyorum bu nedir eskiden insanlarla sadece kitaplarımızı konuşur tartışırdık şimdi herkesin amacı farklı ne iğrenç şeyler okudum ne sapkın mesajlar geldi yani yok mu şu uygulamayı düzeltmenin yolu yani o kadar güzel amaca hizmet eden bu uygulama bu kadar abazanın eline kalmamalıydı.