Meryem tembel

Meryem tembel
@mrymtmbl
M
Ya insanoğlu aşağılık bir yaratık değilse?..yani genel olarak tüm insanlık, tüm insan soyu...
Alıntı
Reklam
Aynı gönlü paylaşmak aynı dili konuşmaktan evladır.
Sosyal hayatta yaşanan adaletsizler ve zülumlere ne olacak!
Özlem dehşet duygusunu bastırabilir mi? Ait olma duygusu, nefretten baskın çıkarabilir mi? Nefret unutulabilir mi?
Alıntı
İnsan küçük düştüğünü hissedip kendini korumaya girişince karşısındakini hiç aklına gelmiyor ve dünyanın en zalim yaratığı kesilebiliyor.
Alıntı
Reklam