Mustafa akil

Mustafa akil
“Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.”

Mustafa akil

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
2025 4. kitabı
Myron Uhlberg
8.5/10 · 728 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yaşam, işitme engelli biri için çok zor. Siyah adam için çok zor. Sürekli savaşmak gerekiyor. Dinlenmek, rahat etmek yok. Asla. Çok acı." İnsanlar arasında dil, ırk, renk veya fiziksel farklılık gözetmek, bir ayrımcılık sebebi olmamalıdır. Hepimiz aynı dünyada yaşıyor, aynı gökyüzünü paylaşıyoruz. Allah Kur’an-ı Kerim’de, üstünlüğün yalnızca takva ile olduğunu bildirerek şöyle buyurmuştur: “Şüphesiz ki Allah katında en üstün olanınız, en takvalı olanınızdır.” (Hucurât, 13) Bu ayet bize, gerçek değerin kalpte ve ahlakta olduğunu gösterir. İşitme engelli bireyler veya farklı etnik kökenden gelen insanlar, hiçbir şekilde ayrımcılığa maruz kalmamalıdır. Hepimiz eşitiz ve birbirimizi anlamak, desteklemek için varız. Asıl önemli olan, insanın karakteri, merhameti ve vicdanıdır. Toplum içinde sevgi, saygı ve adalet içinde yaşamaktır.
Sayfa 190·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Beni hep yaşımın gerektirdiği çocuk olmakla, ergen gibi düşünüp hareket etmek zorunda kalan bir yetişkin olmak arasında…
Sayfa 220·Kitabı okudu
"Seni kitaba bağlayan şey nedir?" diye sordu. "Kitabı senin okumuş olman," demek isterdim :)…
Alıntı