కꪖꪹı ƙꫀꪶꫀꪉꫀƙ

కꪖꪹı ƙꫀꪶꫀꪉꫀƙ
@ms_bahar
göиüℓ ∂αğı‽
Ne güzel demiş nazım hikmet; Ben sensiz de yaşarım ama seninle bir baska yaşarım ...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Aşkın matematiği farklıdır lavinia, 2'den 1 çıkınca o kalır. Özdemir asaf
"Yüreğî soğuyanın,savaşı biter."
kalbim yitip giden ümitlerin mükkemel mezarlığı !.
Gitmeni de istemedim kalmanı da Gitmende tüketti yüreğimi kalman da hiç ortası olmadı bu aşkın varlığında yokluğuna ,yokluğunda varlığınla ağlattın Sevdin mi ¿Sevmedin mi? Ben hiç bilemedim .. Hep iki ayrı noktadaydık biz Baharda varsan güzde yoktun Dilde varsan sözde yoktun Ne başı oldu bu aşkın nede sonu ..