కꪖꪹı ƙꫀꪶꫀꪉꫀƙ

కꪖꪹı ƙꫀꪶꫀꪉꫀƙ
@ms_bahar
göиüℓ ∂αğı‽
Yüksek yerleri sever misin olric,? -hayır efendimiz bende yükseklik korkusu var Peki ya birini yarı yolda bırakıp gidermisin olric? -gene hayır,efendimiz bende "Alçaklık 'korkusu var!.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ben ölürsem küllerimi onun gamzelerine gömsünler olric¿ - siz öldüğünüzde o hala gülüyorsa,küller okyanusa yakışır efendimiz.
Bir katilden daha cani insanlar gördüm umudumuzu öldürenleri gördüm...
Hiçbir yerdeydim ve her yerdeydim ve bu yüzden de bana öyle geliyor ki dünyanın var olmayan merkezindeyim....