M

Ölümü bilmeyen hiçbir şeyi bilmez. Ölümü bilmeyenler yaşıyor da sayılmazlar. Ya ölüm olmasaydı, ya ölüm korkusu olmasaydı? Usandırıcı bir şey... Ölüm olduğu için biraz daha yaşamak istiyoruz. Ölüm olmasaydı...
Alıntı
Reklam
…çünkü insan kendinde başlayıp kendinde bitiyor.
Alıntı
Şu dünyada her bir yaratığın tutunacak bir dalı var, insanın yok.
Alıntı

M

, bir kitap okudu
Puan vermedi·296 syf.·
38 günde okudu
·
2026 6. kitabı
Alişan Kapaklıkaya
8.3/10 · 1.300 okunma
Bugüne kadar başkalarının beklediği gibi yaşamaktan, kendimi hiç yaşayamadığımı anladım.
Alıntı
Reklam