Ms Demir

Ms Demir
O anlayabilecek, ben anlatabilecek olsaydım, benim gibi adamların cenneti olurdu dünya.
Sayfa 34·Kitabı okudu
Reklam
Suzan 'aşk acı sevmeye benziyor' demişti, 'yakıyor, biliyorsun, ama yine de gidip âşık oluyorsun.'
Sayfa 29·Kitabı okudu
Yaşamak her şeye rağmen bir iz bırakmaktır yeryüzünde. -Ben de yaşadım, sizin kadar!-
Sayfa 26·Kitabı okudu
Ayrılmak bir solucanın ikiye bölünmesi gibidir, her iki parça ayrı ayrı yaşamaya devam eder, bir zamanlar tek parça değilmiş gibi, tanımaz birbirini parçalar.
Sayfa 26·Kitabı okudu
"Bir kadın birdenbire günlük tutmaya başlamışsa, ya aşık olmuştur ya terkedilmiştir"
Sayfa 9·Kitabı okudu
Reklam