Okumanın en güzel yanı da insanın göremediklerini gösterebilmesidir.
Tolstoy abimiz güzel özetlemiş, “Bozuk para insanın cebini deler, bozuk insan da kalbini. Bu yüzden harcayın ikisini de gitsin…”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her okuduğum kitapta bulunan karaktere aşık olurdum ben; o karakteri enine boyuna yaratırdım aklımda…
Ama görüyorum ki aciz bir bilinçaltına sahipmişim sevgilim. O kitapların seni bana anlattığını anlayamayacak kadar aciz, bir o kadar da güçlü olmayan bir bilinçaltına sahip olduğum için üzgünüm sevgilim…