Yetişkin bir kadındım.Bir tanrıçaydım ve ondan nesillerce yaşlıydım.Merhametine,ilgiisine hiçbir şeyine ihtiyacım yoktu.
"Ee?" derdim."Niye bir şey söylemiyorsun?"
"Dinliyorum,"derdi.
Hikayeyi bitirdiğimde, "Görüyorsun ya," derdim."Tanrılar çirkin şeyler."
"Biz taşıdığımız kan değiliz." diye cevaplardı."Bir keresinde bir cadı söylemişti bunu bana."