“ Hayatta bize acıdan, öfkeden, hüzünden daha çok yoran şey her ne hissediyorsakbunları yaşayamamak, yok saymaktır. Yok saymak, bu duyguları derinlere doğru bastırmak, özellikle de çevreyi hissettirmektir. Bunlar öyle çok yorar ki bizi...”
“Hayat bazen böyle kişileri sıkıştırır bizi. O kişilerden çıkamadığımız zaman hepimiz bir suçlu ararız. Oysa yapılması gereken bu durumun suçlusunu bulmak değil, olayı çözmektir.”