Mustafa

Mustafa
@mstfodmrr
Henüz vakit varken ,gülüm..
18 Ağustos
26 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Mustafa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2020 3. kitabı
Nazım Hikmet Ran
8.5/10 · 27,8bin okunma
Reklam
Çok yorgunum,beni bekleme kaptan. Seyir defterini başkası yazsın. Kubbeli,çınarlı mavi bir liman. Beni o limana çıkaramazsın...
Sayfa 86·Kitabı okudu
Henüz vakit varken, gülüm Paris yanıp yıkılmadan, henüz vakit varken, gülüm, yüreğim dalındayken henüz, ben bir gece, şu Mayıs gecelerinden biri Volter rıhtımında dayayıp seni duvara öpmeliyim ağzından sonra dönüp yüzümüzü Notrdam'a çiçeğini seyretmeliyiz onun, birden bana sarılmalısın, gülüm, korkudan, hayretten, sevinçten ve de sessiz sessiz ağlamalısın, yıldızlar da çiselemeli, incecikten bir yağmurla karışarak. Henüz vakit varken, gülüm, Paris yanıp yıkılmadan...

Mustafa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·74 syf.·
2020 2. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268bin okunma