Duygu

Dağlarca "Korkuyorum yaşamaktan ki çok güzel" derken çok yanılmış. Güzel değil yaşamak. Ya da güzeldi bir zamanlar.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bizde ödüllendirilir çünkü bir kadını mahvetmek. "
Eskiden cankurtaran denirdi, ambulans demek yeni adet oldu. Cankurtaran ne güzel sözcüktü oysa...
Birini bir zamanlar sevmiş olmak insanın içinde iz bırakıyordu. İnsan o kişiyi artık sevmese bile, iz kalan yer acıyordu.