Harika bir kitap.
Her şeyden önce bir sanatçıyı tüm çıplaklığıyla gözler önüne seriyor. Düşünceleri, duyguları, arzuları, hayalleri...
Bazı filmlerin sonunu bilmek tüm büyüyü bozar ya işte bu kitapta bunun tam tersi oluyor. Sonunu bildiğimiz için daha bi üzülüyoruz, heycanlanıyoruz.
Bilmiyorum belki aşırı tepki gösteriyorum ama ilk kez bir kitap gözlerimi yaşarttı.