Hadi herkes 2024'ten beklediklerini yazsın.
Benim beklentim:
Yeni bir salgın hastalık çıkmadığı, öğrencilerin geçmek için değil öğrenmek için çabaladığı, okulun çocukların mezarı olmadığı, kadınların ve çocukların özgürce dolaştığı, insanların giyimine göre değil kişiliğine göre yargılandığı, insanların sırf dinleri yüzünden öldürülmediği, fiyatına bakmadan kitap alabileceğim, iyi notlarla geçeceğim, mutlu, huzurlu, sevdiklerimle yaşadığım ve dileklerimin gerçekleştiği bir yıl olması.